دستگاه پلمپ پدالی پنوماتیک دستی اتوماتیک

دستگاه پلمپ پدالی پنوماتیک دستی اتوماتیک

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست دستگاه دوخت کیسه ای پنوماتیک چیست و به چه دردی میخورد نحوه کار دستگاه پرس پلاستیک نایلون خانگی شرکتی سایز بزرگ کوچک 2020 انواع دستگاه دوخت پلاستیک باطری خور شارجی شارزی برقی دستی اتوماتیک دستگاه دوخت رومیزی مدل ۵۰ سانت تایمر دار سفید خال خالی

 

 دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست

 

 

دستگاه دوخت و پرس نایلون یکی از لازمه های صنعت بسته بندی می باشد. از دستگاهدوخت پلاستیک در مدل های متفاوت در صنعت و خطوط تولید مختف بهره گرفته می شود. دستگاه های دوخت پرس قابلیت پرس انواع نایلون ها با جنس های متفاوت شامل نایلون، ترسبافون، فویل آلومنیوم، سلفون، متالایز، وی پک، کیسه های حجیم و سنگین و پلی آمید و پلی اتیلن و .. را داشته و در واحد های تولیدی کوچک و بزرگ، کارخانجات صنعتی، فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، مشاغل خانگی و .. قابل استفاده می باشد. دستگاه پلمپ دوخت خانگی بصورت دوخت دستی، دوخت رومیزی،  پرس پدالی و دوخت ریلی، مگنتی، پنوماتیک، پرتابل و .. موجود می باشند که با توجه به کارایی در صنایع مختلف مورد مصرف قرار می گیرند.

 

 

 

 


دستگاه دوخت دستی :

دوخت دستی کوچکترین و ساده ترین دستگاه کاربردی می باشد که بصورت رومیزی در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت پرس نایلون (با محدودیت بسته بندی در روز) را دارد. دستگاه دوخت دستی سبک و قابل حمل بوده و در ابعاد دوخت 20 سانتی متر تا 100 سانتی متر موجود هستند. دستگاه دوخت دستی رومیزی در دو مدل کاتر دار و بدون کاتر می باشد که در مدل دوخت دستی کاتر دار می توان اضافات نایلون را بعد از پرس با کاتر برش زد. دستگاه دوخت دستی بصورت لحظه ای گرم می باشد و در مصرف برق بسیار بهینه ودر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

دستگاه دوخت نایلون پرتابل :

دوخت پرتابل به سهولت قابل جابجایی و حمل و نقل می باشد. دوخت پرتابل برای پرس کیسه های سنگین وزن و حجیم که جابجایی آن ها دشوار می باشد، استفاده می شود. دوخت پرتابل به دلیل داشتن های فک های دائم الگرم قابلیت دوخت نایلون با جنس فویل آلومینیوم(متالایز) را دارد و در دو مدل 30 و 40 سانت موجود می باشند.


دستگاه دوخت پدالی:

دوخت های پدالی مدل های متفاوتی دارند و با توجه به نیاز متقاضی مورد مصرف قرار می گیرند. دستگاه پرس پدالی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های دوخت می باشند که در تمامی صنایع و صنعت بسته بندی مورد مصرف قرار می گیرند. اپراتوری راحت، قیمت مناسب و مصرف برق پایین دستگاه، کاربران را به سمت استفاده از این دستگاه های پدالی سوق می دهد.


انواع دستگاه پدالی :

1- دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی

2- دستگاه دوخت پدالی المنتی

3- دستگاه دوخت برنجی

4-  دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک

5- دوخت مگنتی

 

دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی :

دوخت آلومینیومی به دو صورت رومیزی و ایستاده موجود می باشد. دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی ایستاده باعث سهولت استفاده کاربران از دستگاه می شود. پرس پدالی آلومینیومی بصورت لحظه ای گرم بوده و مصرف برق در این پرس آلومینیومی بسیار بهینه و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. دستگاه پرس آلومینیومی در اندازه های متفاوت 30، 40، 50، 60، 80  و 100 سانت موجود می باشند. کارکرد دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی به اینصورت می باشد که نایلون حاوی محصول، بین فک حرارتی دستگاه قرار گرفته و با فشار دادن پدال توسط اپراتور،  فک بالایی دستگاه به سمت پایین هدایت شده و کار پرس و پلمپ را انجام خواهد داد.  عرض دوخت و پرس دستگاه دوخت آلومینیومی 2 میلی متر می باشد.

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی و اتوماتیک چیست

 


دستگاه دوخت پدالی المنتی چدنی :

عملکرد دوخت پدالی المنتی مشابه دوخت پدالی آلومینیومی می باشد با این تفاوت که  قدرت، کیفیت و عرض دوخت دستگاه پدالی المنتی بالاتر بوده و قابلیت دوخت و پرس نازک ترین تا ضخیم ترین نایلون ها را دارا می باشد. دستگاه دوخت پدالی المنتی چدنی در ابعاد متفاوت 35، 45 ، 65، 80 سانت در دو نوع مدل تک فک و دو فک حرارتی موجود می باشد. و در بعضی از مدل های دستگاه پرس پدالی چدنی قابلیت نصب تاریخ زن بر روی این دستگاه جهت دوخت و چاپ بطور همزمان ممکن می باشد.


دستگاه پدالی برنجی :

کارکرد دوخت پدالی برنجی مشابه دستگاه دوخت پدالی المنتی می باشد با این تفاوت که بجای تایمر لحظه ای دارای ترموستات دما  می باشد. دستگاه دوخت پدالی برنجی با توجه به دائم الگرم بودن قابلیت دوخت انواع پاکت های ضخیم مانند متالایز (فویل آلومینیومی) و .. دارا می باشد. عرض دوخت و پرس دستگاه برنجی 13 میلی متر و دارای دوخت شطرنجی می باشد. دستگاه دوخت پدالی برنجی در ابعاد 30 و 40 سانت موجود می باشند.


دستگاه دوخت مگنتی :

عملکرد دستگاه مگنتی بصورت فرمان سه گانه توسط نیروی مغناطیسی و مگنت انجام می پذیرد. نحوه کارکرد دستگاه مگنتی به سه صورت دستی، پدالی، اتوماتیک می باشد. در روش دستی با فشار دادن دکمه نصب شده بر روی دستگاه، فک دستگاه جهت دوخت و پرس به سمت پایین هدایت می شود. در روش  پدالی با فشار پدال توسط اپراتور کار پرس انجام می شود و در روش اتوماتیک، زمان پایین آمدن فک را تنظیم کرده به بصورت خودکار فک به سمت پایین جهت پرس هدایت می شود.

 

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک :

در دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک نیروی لازم جهت حرکت فک توسط کمپرسور (کمپرسور هوا) تامین می گردد. سرعت عملکرد بالا و اپراتوری راحت دستگاه، سبب افزایش راندمان و توان و سرعت بسته بندی دستگاه می گردد.

دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک بصورت عمودی یا افقی با توجه به سفارش مشتری قابل ساخت می باشد. یکی از مزایای استفاده از دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک قابلیت افزودن تزریق گاز همزمان جهت دوخت و افزایش ماندگاری محصول می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: dastgahpolompplastik ? تاريخ: یک شنبه 27 مهر 1399برچسب:دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک دستی,پلمپ پلاستیک, ? موضوع: <-CategoryName-> ?